کسب درآمد مجازی-اینترنتی

راههای کسب درآمد دیجیتالی

راههای کسب درآمد دیجیتالی

کسب درآمد دلاری با کد کپتچا Captcha

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دوستان عزیز ، در این قسمت روشی جدید برای کسب درآمد معرفی می کنیم که تابحال کمتر به آن اشاره شده ، در این روش شما تنها با وارد کردن کدهایی بنام کپتچا و در واقع کدهایی معروف به کدهای انسان شناسی به کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا می پردازید بدون آنکه نیاز به تخصص خاصی داشته باشید. اگر روزانه خواسته یا ناخواسته ساعاتی را با اینترنت میگذرانید بهتر است این روش کسب درآمد از اینترنت را هم امتحان کنید با توجه به اینکه سایت ۲chapta قبل از معرفی مراحل تست و پرداخت از طریق حساب وبمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته با خیال راحت در این سایت ثبت نام و فعالیت کنید.

برای این کار شما میتوانید به دو صورت زیر این کار را انجام دهید:

1- وارد کردن کد کپتچا بصورت وارد کردن حروف و اعداد
2- انجام این کار با استفاده از recaptcha یا همون کلیک کردن بر روی تصاویر

در این روش کار کافی است بعد از ثبت نام از طریق لینکی که در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد،ابتدا در سایت ۲Chapta ثبت نام کرده و طبق تصویر آموزشی که در ادامه مطلب حضورتان ارائه میگردد عمل کنید،تنها کافی است کدهای انسان شناسی را بدرستی و دقت وارد کرده و کلید Enter  را بفشارید این کار همانطور که گفته شد نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها کمی دقت می خواهد چراکه سایت ۲Chapta نسبت به وارد کردن کد اشتباهی بسیار سخت گیر است بنابراین به نکاتی که در ادامه آورده شده حتما توجه و عمل نمایید .

.:.ثبت نام در سایت 2Captcha.:.

-حتما بعد از ثبت نام به ایمیل خود رفته و روی لینک فعالسازی حسابتان که درون ایمیلی است که سایت برای شما فرستاده است، کلیک کنید تا ثبت نام تکمیل شود و حسابتان تایید شود.

نحوه کار و کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا :

کار با سایت بسیار ساده است و توسط تصویر زیر برای شما شرح داده شده است :

بعد از ثبت نام و قبل از آغاز کار، شما باید یک آزمون اولیه در این سایت انجام دهید. شما باید کپتچاهای این آزمون را با موفقیت و صحیح انجام دهید. این آزمون برای این ست که شما با نحوه انجام کپتچاها در سایت آشنا شوید. در ابتدا شاید این آزمون که شامل 42 کپتچا میشود، سخت و زمان گیر به نظر برسد، اما وقتی که چند مورد اول را انجام دهید به اصطلاح قلق کار دستتان می آید و کپتچاها را سریع انجام خواهید داد. کپتچای بعدی آسانتر از کپتچاهای آزمون هستند.

نحوه کار با سایت بدین صورت است که بعد از لاگین شدن در صفحه ای که خواهد آمد و صفحه داشبورد نامیده میشود، باید بر روی Start Work در بالای صفحه کلیک کرده و در صفحه بعد زبانی را که میخواهید با آن کار کنید را مشخص کرده و تایید کنید. در صفحه بعد با فشردن Start، میتوانید کار را شروع کنید.

 

-سه نکته مهم را هنگام کار با این سایت فراموش نکنید تا خدای نکرده زحمات شما هدر نرود ...

نکته اول :  نوع کدها را طبق تصویر روی نرمال قرار دهید تا هم سرعت لود بالاتری داشته باشند و هم بهتر بتوانید تشخیص داده و وارد کنید .

نکته دوم : اگر کدی واضح نبود آن را رد کنید (از طریق زدن دکمه It’s not a CAPTCHA! یا ALT+Q )  تا کد دیگری نمایش داده شود به هیچ عنوان تا ۱۰۰% مطمئن نبودید کد را تایید نکنید باز یاد آور می شویم که این سایت بسیار حساس است و در صورت تکرار زیاد اشتباه اول تذکر داده و در نهایت حساب را به کل مسدود می کند (این قضیه تست شده و منجر به بلاک شدن یکی از حسابها شده پس شما امتحان نکنید ) .

نکته سوم : در برخی موارد کد نمایش داده شده به حروف کوچک و بزرگ حساس است که با عبارت CaSe sEnSiTiVe  در کنار کد کپتچا مشخص شده است که در این خصوص می بایست دقت کنید در غیر این صورت برای شما خطا ثبت میگردد .

نکته :روش دیگر کار اینست که شما نرم افزار سایت را از خود سایت و در بالای صفحه ای که کار را شروع میکنید دانلود کرده و با نرم افزار سایت به جای خود سایت کار کنید که در این حالت دیگر احتیاجی به خود سایت ندارید. مزیت کار با نرم افزار به جای خود سایت اینست که میتوانید تنها با حالت انتخاب تصاویر کار کنید که قیمت پرداختی نیز بیشتر است.

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۰٫۵۰ دلار

برای برداشت درآمد خود از این سایت باید حداقل یکی ار حساب های زیر را داشته باشید ، حداقل برداشتی برای هر حساب متفاوت است .همچنین این سایت به ازای معرفی هر شخص از طرف شما، ده درصد کمیسیون به شما می پردازد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی