کسب درآمد مجازی-اینترنتی

راههای کسب درآمد دیجیتالی

راههای کسب درآمد دیجیتالی

کسب بیت کوین رایگان با سایت معتبر Cointiply

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ق.ظ

سلام دوستان گرامی ،،امروز می خواهیم یک سایت کسب بیت کوین رایگان  و در عین حال دارای اعتبار رو به شما معرفی کنیم ،سایت Cointiply ، رتبه بسیار خوبی در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی را داراست و به چند روش متنوع می توانید در آن به جمع آوری ساتوشی یا بیتکوین رایگان بپردازید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت .این سایت موجودی شما را به سه واحد کوین Coin (امتیاز خود سایت)، دلاری و بیتکوین در بالای صفحه به شما نشان میدهد.

در سایت خارجی cointiply به روش های زیر می تونید به کسب درآمد بپردازید و بعد از رسیدن به 10000 کوین مبلغ خود را مستقیما به حساب بیتکوین اصلی و یا با رسیدن مبلغ خود به 35000 کوین به حساب faucethub  و یا با رسیدن به مبلغ50000کوین به کیف پول داج کوین Doge خود انتقال بدید.

بعد از رجیستر کردن، یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود که 100 کوین (امتیاز مخصوص خود سایت می باشد که حدودا هر کوین 1.25 ساتوشی میباشد.) بابت آن جایزه میگیرید.

سپس می تونید بعد از ثبت نام  و فعالسازی حساب خود از قسمت FAUCET  هر یک ساعت یکبار با فشردن دکمه Roll & Win و گذراندن تست انسان شناسی ، شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان امتحان کنید . به همین راحتی !

سایت cointiply، منوها و قسمت های دیگری از جمله PTC ADS  را داراست که مشابه سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده که می توانید تبلیغات کلیکی را در این قسمت مشاهده نمایید و اگر مایل به فعالیت بیشتر در این سایت باشید می توانید از طریق دیدن ویدیو ، انجام دادن بازی های آنلاین و  آفر های پیشنهادی(Offers ) هم به کوین های رایگان خود بیافزاید .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی